BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17.12.18

But Beautiful

【lyrics by Johnny Burke / James Van Heusen】


Love is funny or it’s sad
Or it’s quit or it’s mad
It’s a good thing or it’s bad

But beautiful
Beautiful to take a chance and if you fall, you fall
And I’m thinking I wouldn’t mind at all
Love is tearful or it’s gay
It’s a problem or it’s a play
It’s heartache either way

But beautiful
And I’m thinking if you were mine
I’d never let you go
And that would be
But beautiful
I know
Love is beautifull
I know



工作於我而言是消磨時間。然雖則這樣,但我從來沒輕瞄過一些經我手處理的事,一些我曾渴望認知的東西。

完成一件工作後,我會很容易的抱頭大睡,睡醒後也忘了。因為在過程中投入,所以我根本不需要刻意記憶,懂得的已混和血液隨身體流動。此舉還不停的讓腦部有新鮮又帶氧的血液,時刻都保持新鮮感,我也才有能力更進一步。

也因為凡事都投入,不追悔漸成座右銘。